Läskigt

Vääääääldigt läskigt, jag har pratat med en sötnos ett tag nu (sen jag åkte hem från mormor) och vi har börjat prata i telefon och är ju så söt :)
Bara det att för varje dag så märker jag att är lik någon jag tycker om som sårat mig och det känns konstigt. Och nu när jag fråga den personen vad han gillar för serier och han sa serier (som jag gillar) men som är en viss person favo serier, så märks ju att det liknar. Ganska läskigt. Faller jag för nån som liknar mitt ex? Eller vad gör jag?
-
En annan sak, jag har nog nån slags blodsjukdom INTE urinvägsinfektion. Jag hade tydligen hög sänka eller vad det heter och jag sökte på nätet och hittade symtom som liknande mina och det är alltså nån slags infektion i blodet. Men hur fasiken förklarar det smärtan just där? Och hon sa att det är på väg till njurarna :( och jag vill verkligen inte att jag ska bli dålig där igen. Fyfan, jag låg och försökte vila för kände mig trött och när jag sover så känner jag inte smärtan och diablo låg breve mej så kommer elsa och hoppar upp i sängen. KUL
Så sluta ju med att man vakna till igen och då hade sötnosen skrivit^^ så börja chatta och då ringde läkaren och berätta allt. Måttligt glad man känner sig nu. Är lite orolig men vad kan jag göra liksom?
Och att ha ilningar i ryggraden känns ju inte heller så jippi direkt :( vill bli av med detta NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0