Man ser golvet

Äntligen så har man börjat se golvet :D - det är ganska skönt. Och nu börjar jag få iordning det mesta, och fått upp en rejäll hög med tvätt xD som inte var meningen men det bara blev så ^^
Ska kasta lådor och massa skräp, och syrran SKA gå igenom sina saker så hon vet vad hon ska spara och ha kvar. För om vi får iordning här så kan man ju ha det lättare städat eller hur?
Har tagit en före bild som kommer upp sen tänkte jag. Tar nu bara en liten paus för man blir lite yr och nysig av all damm.
Och ska även få bort stoffes saker med. Känns jobbigt men han har gjort ett val och han har tydligen inte tagit sina chanser att plocka bort sina saker så får väl göra det. Men har ju inte sagt hur och vad jag ska göra ;)
Nejdå ska inte vara så elak.  Om han är schysst mot mej så är jag desamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0