Memory's

Suttit och pratat med en barndomskompis som jag halvt tappa kontakten med när min mamma dog för 10 år sen. Och vi prata om det ena och det andra :) om bilder på oss när vi va små ^^ och jag tycker det skulle vara kul att ta upp kontakten med dom man umgicks med för tio år sen. Vet inte riktigt varför vi tappa kontakten, men pappa jobbade och vi tillbringade somrarna här i fagerviken. Vi va inte så sociala med dom vi umgicks med då mamma levde och jag vet inte ens varför det blev som det blev. Och nu frågade jag min barndomskompis om vi inte ska försöka ta upp kontakten igen. Värt ett försök iaf :)
Och jag träffa ju typ folk nu på midsommar och det var ju super kul , kunde ju varit bättre om jag inte varit så blyg ;)
Så ska man ta upp kontakten med gamla vänner tro? Ja det tycker jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0