Nej men god morgon

Jag har som sagt varit lite dålig på uppdatering nu på sista tiden men jag har knappt suttit vid datorn och då jag suttit vid dumburken så har jag inte haft lust att ens vara ute på nätet.
-
Men ska väl vara lite kortfattad om vad jag gjorde i förrgår och igår :)
I Onsdags så var jag till Gävle på eftermiddagen/kvällen/natten och var hemma hos Kusin Carro i Andersberg sen drog vi till Marita på förfest där vi träffa Zandra :) som jag tyckte var skit rolig att träffa som jag har henne på facebook som vi har gemensamma vänner ;) . Och runt elva så drog vi oss till Heartbreak :) där vi träffa på lite annat folk som jag även dom har på facebook och vet vilka dom är :) blev lite foto med dom sen ställde vi oss vid scenen och väntade på att Dead by april skulle komma upp på scen.
-
Dryg publik det  var men jag tror fan man skulle njuta av musiken/bandet mer om dom var på en större scen och större lokal för det är så jäkla litet där på heartbreak att det bara dåna och man hörde knappt nåt.
Lyckades få en hyfsad bild på bandet :)
-
Sen efter all spelning så gick vi runt och efter ett tag så drog vi oss mot andersberg och roliga var att vi satte os och vänta på bussen (som INTE gick) så vi fick gå till andersberg, det tog en timme att gå xD
Kom väl i säng runt fyra tror jag och sov näst in till halva dan sen satt man och prata med kusinen och Perry, sen tog en kaffe och prata på balkongen. Sen fick jag lite bråttom som jag skulle med en buss hem som jag skulle hämta elsa. Väl i skärplinge träffa jag Johanna och tog en glass med henne sen följde hon med mig och hämta elsa :)
-
Får återkomma med resten, tvungen att vara kortfattad som jag ska iväg och köra nu :) men bilder och mer information kommer. PROMISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0