New clothe's

Jag har lite nytt att visa upp, mestadels för det jag fick hem igår, och det jag köpte idag och paket jag hämtade ut även idag. Så har lite nytt att visa upp för er :)
Och jag känner att jag är i desperat behov av en spegel som jag inte har :( för är inte så kul att springa ner till hallen varenda gång man ska ta nytt kort på varje plagg =/ . Och jag sitter även och funderar ut på vad jag kan tänkas behöva i mitt framtida hem ^^ . Har ju redan i princip allt redan. Så som bestick, tallrikar (porslin) glas/muggar, möbler: Byrå med spegel, 2 byråer, en stor hylla, en mindre furu hylla, 2 små bord (perfekt vid tvn? eller på sidan av), säng stomme och säng botten till, hyllplan, nåt slags skåp, bäddfåtölj - ja det är typ allt det jag har som jag kan komma på nu iaf. Och det betyder att det är inte mycket jag behöver skaffa till mitt framtida hem :D
-
Det jag kan komma på att jag behöver skaffa är: köksmöbler, soffa till vardagsrumme, och nåt mer som jag glömde bort nu.
-
Ok vet inte varför jag börja skriva det där men kanske för jag typ fundera på det ett par dar :)
Men ska göra ett försök att visa upp kläderna när dom är på mej och inte när dom ligger ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0