Ny Design

Först och främst vill jag säga ETT STORT tack till min kusin :D som vart så gullig och designa om min blogg lite ^^
Jag kände att det var dags för lite förändring :) och den blev super ^^ så jag ska bjuda henne på glass imorn som tack ^^
-
För övrigt så har jag precis varit ner till hamnen och köpt en Twister och en burk Pepsi :) , första gången på länge jag köper en burk läsk där xD . Köpte ju nästan varje dag förra och förr förra sommaren med exet , men nu har jag bara köpt godis/glass/böcker där :) men idag så blev det både glass och läsk :)
Och nu en annan sak, igår kväll/natt så fick jag lite tråkigt och sminkade ögonen och resultatet blev att jag tog massa kort och hade fläkten riktad mot mej som gav resultat....
.
.
.
Resultat= Fångad av en stormvind...
Var så att syrran började sjunga : Fångad i en stormvind... Med Carola bara som mitt hår flög åt alla håll när jag tog kort.. Lite kul . Och man kan se att jag har nåt svart på näs vingen, tror det är smink xD
-
Och en gång till: TAAAAAAAAAAAAAAAAAACK kusin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0