Nyduschad

Åh vad skönt att man äntligen fått sig en dusch :D
Skulle duschat igår men hann inte för när jag tänkt hoppa in så kom besöket så jag tog torrschampoo iställe och såg genast fräschare i håret iaf :) och hade på smink sen var man klar.
-
Och nu var det så jäkla skönt att få en fräsch dusch :) - och gjorde mej en kopp soppa och nu när man drack den så smaka det DISKMEDEL x( , så får man veta att syrran inte diskat klart kastrullen som såg ren ut. Så soppan hälldes dock bort. R.I.P soppan.
-
Men yrseln och illamående vill inte försvinna :( skit jobbigt. Och släppte ut min misse idag och nu vägrar han komma in. Hoppas han kommer tillbaka och inte är sur för att jag hållt honom inne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0