Oj

Alltså det var inte länge sen jag såg att klockan var halv ett nu är den redan HALV TVÅ!!!!!
Och det känns inte som att det redan gått en timme, weird.
Jag mår iallafall bättre så funderar på att lämna sängen idag och lägga mig ute och fortsätta med brännan lite ;)
Har tröttnat på att tillbringa dagarna inomhus i sängen. Dags att röra på sig liksom. Och jag behöver duscha :(
Håret är äckligt fettit och hela jag är svett luktande inte så fresh.
-
Har ju snart gått en vecka sen jag duscha och det är lite skrämmande. Och jag funderar på att dra till stugan mot helgen och tillbringa några dagar där för jag orkar inte vara hemma om han kommer hem med henne. Om han kom själv så hade det varit OK men inte nu när hon ska med. Vill ju inte att nåt olyckligt ska hända ;)
Nej men jag mår ju fortfarande dåligt över det där och jag tror att det kommer riva upp mina läkande sår, och jag vill bara minnas allt bra jag hade med mitt ex inte det sista som rev sönder mitt hjärta ='(
-
Men jag vet ju inte exakt när han kommer så måste nog planera lite ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0