Ojdå...

Ja är ju såååååå duktig alltså. Kom nyss på att jag ska ju typ träffa min kompis Johanna typ i helgen xD och då får jag ju besök hit hem. Men det ska väl gå endå? Hoppas jag ;) Börjar komma en liten bit nu men har en skit unge som springer framför fötterna på en hela tiden så man måste typ skrika till på henne för man vill ju inte snubbla över henne hela tiden. Och har börjat sortera bort papper men gör inte så grundligt just nu bara tar bort det jag vet att ja inte behöver ha kvar så får jag göra om sen.
-
Och nu ska vi möblera lite så man får nån slags plats i rummet? Om vi lyckas och klarar det ...
Vill även nämna att min kära syster har ju haft sönder en del av min hylla och nu fick vi se att hon gjort MER skada på min hylla. Detta kommer stå henne dyrt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0