Ont

Var till akuten idag och kollade min värk i sidan, och jag fick lämna urinprov som visa att jag hade bakterier och hon undersökte mig och märkte att jag hade rejällt ont. Hon ringde till njurmottagningen i Uppsala och pratade med dom, dom ville att jag skulle ta blodprover så fick gå ned till labb och fixa det.
Efter det fixa jag medicin på apoteket, ska behandlas för urinvägs infektion tillsvidare, men jag har så förbannat ont :( och kan knappt ligga, sitta eller stå upp. Hatar det här, samtidigt så värker ryggen, nåt jag fick ställa in som jag trodde det skulle ta hela dagen på akuten (vilket det brukar göra) men jag behövde inte vänta mer än en halvtimme så var jag inne hos läkaren. Efter jag var klar åkte vi till en kiosk där jag köpte dricka och en mjukglass för att unna mej nå ;)
-
Väl hemma så la jag mig i sängen och tog en värktablett men det vill inte värka :( för smärtan håller i sig. Och precis tagit av mig bhn och klänningen jag hade på mig som det kändes som att bhn förvärra smärtan i ryggen. Så nu har jag en enkel tshirt på mig :)
-
OCH vet ni vad läkaren fråga mig när hon bad mig ligga ner så hon kunde känna på magen, "Du är inte gravid?" JAG: neeeej. Men jag har haft problem med njuren för några år sen...." Kul att man får en sån fråga från en LÄKARE!
Liksom va ju inte länge sen en dum neger fråga om jag var gravid :'( jag ser inte det minsta gravid ut, jag är INTE gravid. Om jag varit gravid då skulle jag fan ha mage nu. Vilket jag inte har, det är 3 månader sen jag hade sex sist och p-staven min skyddar faktist. Blir ju smått irriterad. Men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0