Orkar inte..

Jag är skit trött, vill typ somna om men är ju så jäkla varmt och kvavt att det inte går. Och ska göra en massa saker tydligen, kul att vakna och första man ska göra är diska och massa annat.
Nej om man ska skynda med det och äta frukost.
Vill soooooooooooooooooooooooooooooova :(
-
Var väl sådär i Gudinge igår. Träffa lite folk man inte träffat på ett tag och folk man träffa för inte så länge sen ^^ och jag ska nog INTE ha högklackat nästa gång för det var lite krånglit att gå i dom. Speciellt när vi hela tiden gick ut till piren hela tiden och skulle sätta oss på stenarna för det hade jag lite problem med.
-
Men men lite kul var det iaf men hade varit roligare om jag var där med nån kompis än att jag va där med syrran och hennes kompisar för var ju lite smått pinsamt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0