Outfit

Tänkte att dom dagar jag har en någorlunda klädstil så kan jag ju dela med mig av den eller hur?
Och idag så blev det en något klädstil :)
Topp från New yorker i Uppsala <3
Leggings med skinn tryck från Nelly.com
Bh (syns ju lite ;) ) från H&M min favorit.
-
Och hade även min bruna kofta som det var smått kyligt när vi for iväg med Elsa till dagis först och sen till Tierp för jag skulle lämna prover och efter det handla vi på hemköp :)
Det var nedsatt pris på köttsoppa så köpte en sån burk och EKO jucie GodMorgon märke. GOTT :D
Det var min frukost det ;) och vi låg och kikade på BONES men båda somnade i varsin soffa (jag och syrran) och jag vakna av att min katt satt på min mage och stirra på mej xD han ser så söt ut i sin lilla tratt och han ville ju mer än gärna gå ut men stackarn får inte det :(

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Åååh vad gott med köttsoppa. Frestas lagom. :D

2010-07-20 @ 14:09:02
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0