Perfect Night

Blev en något lyckad kväll :)
Precis ätit popatis, grillat kött med bea :D mums. Men en viss liten primadonna var upp och försökte ta min kött bit medans jag rusa bort en minut och hämtade min dator. Men hon hann inte så långt, precis när hon skulle ta den så kom jag. Kände mej ju något för uppklädd idag, såg ju mer ut som jag skulle på krogen än på bio xD lite pinsamt men men :) , Funderar på en promenad är ju så skönt väder fast klockan är halv elva.
Hade ju på lila nagellack som jag köpte häromdan men bara det att det hade inte torkat riktigt så jag lyckades dra bort lite på några naglar när jag tog min tröja, smart liksom.
Så ska tvätta bort imorn och ha på nytt och låta det torka ;)
Lite dålig bild med min cam :D
En bild på mej med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0