Roligt?


Gammal bild...

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja när jag sminkar mej, gör mej iordning :D
Gnälla: jag tycker inte jag gör de men andra tycker tydligen det ;P
Skrika: nej men jag villl 
Sova: älskar det, och gör det så fort man kan :P
Ha ångest:
nej bara ibland
Skada dig själv med flit: Meen neej :O onödigt trams
Ta mediciner du inte borde ta:
Öhm nej?
Vilja dö:
jaa men inte på det sättet 
Drömma mardrömmar: har väl hänt 
Drömma sexdrömmar: länge sen nu 
Ta droger: nee
Försöka vara annorlunda: Prövat men funka ju inte ;)
Klä dig i svart: Jämt förut men nu är det blandat
Gå till kyrkan:
på högtider
Gå i skolan: tagit studenten ;D men pluggar distans högskolan
Röka: prövat men inge mer
Ljuga: ibland
Hata folk: klart
Lita på folk: vissa


VEM:
Saknar du:
Busan <3 
Vill du döda: den du
Rörde dig sist: syrran? 
Vill du slåss me: dig 
Kysste dig sist: stoffe?  annars diablo ^^
Vill du kittla: - dig
Kramade du sist: diablo :)
Vill du prata med: emelie, carro, cattis, johanna med mera :)
Skrek du på sist: elsa tror jag?
Vill du vara som:
moster therese :) 
Sårade dig sist: du 
Vill du bli galet full med: Johanna :D haha hm... carro oxå ;P
Gjorde dig riktigt glad senast: minns inte
Fick du sms från senast: Carro ^^
Ringde dig senast: chris
Är vackrast på jorden: vet inte längre...


HAR DU:
För många vänner:
för några men ändå är jag glad för dom jag har <3
Förföljelsemani: JAPP klart :O ni behöver inte bli rädda ;P
Tvångstankar: självklart ;)
Någon annan psykisk sjukdom:
hmmmm? 
Någon fysisk sjukdom: aa handikappad
Någon skada: ett sår på knä
Färgat håret: massor
Brutit några ben: inte än
Några piercings: läppen hoppas på mer :D (och öronen)
Egen dator: hihi JA
Bra självförtroende: neej
Kysst någon: nångon enstaka och mitt ex
Köpt kondomer: haha nja en gång men knappt använda ;)
Tagit nakenbilder:
eh typ men ångrar dom så jävla mkt :(
Sagt jag älskar dig till någon idag:
till min katt
Bjudit ut någon: ne
Varit kär: mm 
Dumpat någon:
neeej
Stulit någonting:
mm o ångrat de o lämnat tb
Lämnat landet:
jaa fast det var ett tag sen sist
Tuttat eld på nått:
tror inte de.. ved :D
Gjort något olagligt: kan ha hänt

HUR:

Går du: ja man går väl med fötterna, gång stil vet jag inte normal?
Svarar du i telefonen: Emme, aa
Fördriver du tiden: leka med datorn, kolla på film eller nåt annat dumt
Mycket pengar har du: vet inte
Tjänar du pengar: genom ingenting
Ofta diskar du: en gång i veckan ibland mer
Ofta städar du: för lite
Många stör du dig på: en del
Ofta träffar du din familj: varje dag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0