Ryggont

Jag har sen igår kväll skit ont i ryggen :( känns som när jag fick ont då efter gungan. Tagit alvedon efter alvedon men ändå har jag ont. Legat och vridit och vänt mig hela tiden inatt för att det gör så ont.
Och det är irriterande att ha så här ont. Och imorn har jag fått tid hos en som kan nåt med rygg och sånt. ( vet inte vad dom kallas...) och innan det ska jag ta en glass med kusin Cattis :)
-
Hon flyttar ju till falun i helgen och hon har inte fått sin present än så vill ge det innan hon åker. Och igår så bestod hela min dag av att vara i Tierp dom första timmarna med Diablo hos veterinären, för han hade gjort illa svansen så den hängde och för att hans sår bakom örat hade blivit större. Så det fick vi lite hjälp med. SÅ nu springer han omkring med en tratt på huvudet för att inte klia sönder såret igen. Och han liknar en pudel med sin svans med :) den är lite rakad mitt på svansen så ser lite roligt ut. Ska ta bild på han sen så ska ni få se :)
Sen vid två tiden så åkte jag och Johanna ut på sjön :) vi åkte till klubbhällen och solade, blev inge bad men behövdes inte när man va där ute :) så jäkla skönt. Åkte hem vid åtta tiden :) hade varit längre om vi haft nå mat men vi tänkte bara på dricka så vi fick skylla oss själva.
.
Tog lite kort med mobilen så ska väl ladda in dom i datorn och dela med mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0