Some....

(skrev detta igår, men internet Cpa sig så det kommer upp idag...)

Nu kommer jag avslöja nåt som kanske för vissa är vidrigt och andra inte. Jag jobbar ju som återförsäljare för sex leksaker. Och det jag tänker ta upp är kanske nåt som är onormalt men egentligen inte, för det är rätt många som testar och vissa gillar det och vissa inte. Fine by me

Och jag tror att att analsex har blivit lite mer normalt bland par nu och jag dömer ingen, för jag har pratat med vänner som testat det och några av dom gilla det inte och andra gilla det. Jag är en av dom som gillar det.

Det hela började egentligen mer som en TEST-grej som sedan blev nåt vi varvade med. Och jag förstår om vissa inte tycker om analsex för det kanske inte är det fräschaste om man tänker efter och det förstår jag.

-

Jag frågade en person idag vad den tycker om just analsex och blev faktist lite ledsen på det han svara, eller sättet han svarade på. För det är OK att han inte gillar det men hans tanke sätt på det hela är inte så ok för mig. Men jag vill inte gå vidare med det, nu vet jag iaf hans åsikt om det och det är ok för mig.

-

Men jag och stoffe experimenterade (stavas det så?) en hel del och det är jag glad för, för vi fick ärligt talat intensivt sex VARJE gång vilket var helt underbart :) (saknar det lite dock =/ ) men men Life Goes On - Right?!

Och jag har ju ännu inte testat någon annan och jag är både rädd och nyfiken inför det, och då kommer jag säkert få lära mig mer och bli mer erfaren :)

För mig är sex nånting speciellt, nånting unikt, nånting underbart och nånting roligt och självklart kärlek. Men finns ju dom som bara har sex för njutnings skull, kk kallas väl det. Jag skulle fan vilja ha det om jag inte hittar nånboyfriend ;) Nä men vet inte, jag kan tänka mig det som jag vill fan ..... ^^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0