Små shoppat

Var ju som sagt till valbo och handla lite :)
Köpte mej en bh inne på cubus, sen köpte jag nagellack och en dipliner som min har försvunnit :( sist jag såg min så var det när jag packa ur väskan efter kryssningen. Jag hade lämnat lite kvar som jag kände att jag ändå inte skulle använda det riktigt så det var väl 3 månader sen nu som jag plockade ur det. Och det är borta :( så köpte mej en ny :) hoppas inte den försvinner ;P
Önskar fasen att man haft lite mer pengar då hade jag säkert köpt mer än det lilla jag fick med mig hem idag. För hittade lite smått som jag vart sugen på men köpte inte som jag inte visste. Och själv klart så ska moster och syrran dra in mig i sko affärer :( sån sko galning som jag är.. Åh just för den stunden så ville jag vara blind, men testade 3 par skor som faktist såg snygga ut men inte ett dugg bekväma :S så dom åkte ju tillbaka till hyllan.
Men nej nu ska väl bikinin fram ;) och ner till stranden och ta ett dopp även fast solen skymtar fram då och då. Visar upp mina inköp senare ^^ kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0