Snabbis

Ok fick underbar kommentarer från mina kusiner.
Svar till Carro på New clothe's:
Jo det kan jag ju, men måste plocka iordning rummet först så inte massa skit saker kommer med och förstör bilderna ;)-
-
Svar till Cattis på Kära kusiner <3
Awww <3 jaaa jag bara ler eller skrattar när jag tänker på vår tid i uppsala ^^ och självklart ska du komma hit eller liknande INNAN sommaren är slut. Och saknar, älskar dig oxå ^^ <3
-
Svar till Carro på kära kusiner <3
Klart vi kan göra fler besök där :D - var ju mysigt där. Och var väl inte så farligt med 27 spänn egentligen...
-
Så nu har jag gjort ett tappert svar iaf till er :) kanske inte exakt det svar jag tänkt så men jag hinner inte med mera. :/
-
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0