Trött? neeeej

eller jooo!
Blev nyss väckt, eller jag vakna väl till och tyckte att jag kunde ju somna om och fick göra det en 40 min sen blev man väckt av mormor som tyckte att vi skulle komma upp. För dom ska skjutsa moster till Avesta och medans så ska vi se efter bushunden. Funderar på att ta det lite lugnt med solen, iaf med ryggen. Tror nämligen jag lyckats bränna mig där.
-
Senare idag så blir det hemgång till Fagerviken och verkar som vi ska ta fem bussen från Gävle så är hemma till kvart i sju nåt eller tidigare om pappa kan hämta oss. Annars vet jag inte hur vi ska ta oss hem riktigt. Funderar ju på att gå på inflyttningsfest ikväll :) i Julö men vet inte om jag ska gå för jag ska köra bil imorn ganska tidigt och då kan jag ju inte komma hem sent liksom. Så jag får se hur det blir, om det blir party eller hemma.
.
Är rysligt trött med :/ nej ska väl ta lite frukost och se vad som händer resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0