Tydligen på bättringsvägen...

Jag är tydligen på bättrings vägen =)
Var in och lämnade blod prov idag, Och det har tydligen gått ner så jag är alltså på bättringsvägen verkar det som, men jag har ju fortfarande ont =( och kan ju knappt röra mej åt vissa håll osv. Gjorde ju ont att sätta sig i bilen och gå ur bilen KUL. Jag kan ju inte ens övningsköra =(
-
Men precis gjort iordning nyponsoppa =) som ska avnjutas så fort det svalnat. Som jag inte ska äta nå mjölkprodukter så får det bli annat smått och gott. Blev inge affär som jag tänkt mig men tog en café latte som pappa bjöd på ;) bryr mig inte om det va mjölk i den för det är ju från en automat så det är ju bara nå pulver inte mjölk så. Gott var det iaf och lite upp piggande. Bara det att dom ville att jag skulle sitta i väntrummet och vänta efter provet och det var kvavt där inne, jag blev yr och kunde knappt andas där inne. Sköterskan där trodde att jag skulle träffa läkaren men det skulle jag inte så det var därför jag fick sitta och vänta en 30 min. Så när jag gick ut och berätta för pappa och va på väg in igen så leta sköterskan efter mig xD haha men fick veta då iallafall att det jag hade nåt värde eller var det var hade sjunkit så medicin verkar värka iaf. Men pappa tycker jag ska åka in till Uppsla och kolla njuren för säkerhetskull så ska väl kolla med dom eller nåt.
-
Nu ska jag dricka soppan, läsa tidningen och sen Grey´s anatomy :)

Fick jag hem igår i brevlådan som jag smått läst lite i. Ska idag sätta mej ute ett tag och gå igenom den :)

yeah :)

Pappa köpte den här och den andra aftonbladet? heter den så? Jaja dom iaf bara för jag ville det ;)
men vet nån hur intressant det är att läsa dom eller?
Nåt man saknar med att jobba i affär ^^ dom tar ju alltid in lite olika tidningar till lunch rummen och då passar man ju på att läsa alla olika nyheter och skvaller =p . Som när jag jobba i K-holm på konsum så kunde jag ta skvaller tidningen Veckans NU eller BILD och läsa om jag ville. Bara jag ställde tillbaka den sen :) men var alltid nån annan som ville läsa dom med så blev oftast att dom låg kvar på bordet.
-
Saknar lite grann att jobba där faktist men fick ju inte jobb där nu och vet inte om jag ens vill jobba där heller som det jobbar en äckligt jobbig person där som nästan förstör det roliga med att jobba där. Hon skrämde ju bort mig och en som jag känner halvt, vi pratar väl på bdb, facebook och jag läser hennes blogg ibland och har hennes tele nr med. Hon är en fin person som gick även hon handels programmet precis som jag och vi jobbade tillsammans  på konsum :) hon gick det år jag borde gått 05 alltså men som jag gick om så gick jag ju 06 iställe. Så träffa ju på henne i skolan då och då. Roliga är att hon har varit i den fas jag med varit, Punk/rock då man ville ha svart/rött hår, klä sig i svart, kängor, kedjor, nitar U NAME IT! Och jag slutade halvt som halvt med det när jag träffa Stoffe och vi blev tillsammans och nu så känns det som att jag vill gå tillbaka men ändå inte, för det är inte jag längre. Jag tycker om den här rockiga chic stilen det gör jag men jag har även fallit för ROSA av alla färger och turkos. Och det betyder att jag är mer åt blandat håll, jag gillar det som faller mig i smaken. Men som jag säkert nämnt förut så vet jag inte exakt vem jag är längre, förlora mig själv när jag förlora stoffe och jag vet inte exakt vem jag är längre.
-
Är nog därför jag vill flytta, börja om på nytt för mig själv iställe för att vara kvar här hemma och bli påmind om jobbiga saker hela tiden. Självklart vill jag ju att stoffe ska komma hem men jag vill ju helst inte att han ska ta med sin nya hem och han sa i höstas när vi blev tillsammans att han inte skulle lämna mig igen och ändå så gjorde han det på ett något brutalt sätt. Det är ju lite synd att det skulle bli som det blev för vad ska man säga, vi va ihop i över tre år och sen poff så blev jag ensam och olycklig. Och jag har ju inte kommit nån vart efter jag tog studenten, jag bor hemma, arbetslös och vad ska jag göra?
-
Nej nu blev det onödigt långt och jag fick ner lite av mina tankar iaf. Lite lättad...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej söta kusin, jag vill inte klaga, jag är bara nyfiken och vill veta hur allt är. Jag klarar inte av att läsa inlägget när hela texten står i kursivt, skulle du kunna ändra det så jag kan läsa vad det står? :)

Puss&Kram /Kusinvitamin

2010-07-17 @ 13:19:28
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0