Un sunny evening

Har varit en sväng och badat och grillat nu på kvällen :)
Tänkte att jag kunde vara snäll och dela med mig av bilderna jag tog vid vattnet.
Linne jag köpte på bikbok idag.
Redigerad bild, usch för min mage xD ska bort
Var ner till stranden och tog ett dopp :)
Mosters sandaler :)
Syrran
Några som satt på stranden :)
the beach
Moster :)
Sikita :) söthundenn
Goaste cidern enligt mej :D
Bjuder på en bild på lilla mej :)
Moster och morfar vid grillen
.
.
.
Bara för att jävlas xD
Vad jag har på mig...

mat :) - grillad kassler, sallad, grillad banan och potatis sallad
-
Så lite bilder från kvällen. SKa ta bilder på dagens inköp med, men det är ju inte mycket men jag kan ju va snäll och dela med mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0