Upplands Väsby

Blev Upplands väsby iaf, ganska skönt att komma bort från huset en dag och tillbringa den med kusin och hennes hund. Ville vara längre med henne :( men var tvungen att åka hemåt som vi skulle hämta Elsa på dagis.
Men blev take away från Wayne¨s ^^ och jag såg en NEW YORKER affär där inne på gallerian ^^ men som Carro inte våga binda fast sin voffsing så fick jag och syrran gå in och köpa det vi skulle ha på wayne's och därför blev det inget kolla där inne :( men nästa gång ;)
-
Och blev fika ute på en bänk mitt i city typ ^^ och lite senare så blev det mjukglass vid nån grill där vid stationen. Vi visste inte vart vi skulle gå så blev att gå runt lite smått vid stationen bara och sitta och prata strunt och minnen ^^ <3
Blev smått yr en del och kändes nån gång att jag skulle svimma, och kul var ju när vi skulle gå upp till tåget, räckte inte med att vi visa våra busskort utan vi var tvungen att springa upp till pressbyrån och köpa oss nå biljetter för att få komma igenom. Men men :)
-
Hämtade även ut ett paket idag som jag ska visa innehållet lite senare. Imorn blir det uppsala för jag ska på intervju :D nåt jobb jag sökte igår ;) snabba puckar här. Men fruktansvärt kvavt och värmt det är. Orkar ju knappt vara ute liksom. men kan ju även berätta om vår trevliga hemkomst nu för nån timme sen.
Vi möttes av MYRINVASION det bara kryllrade av små myror på golven, väggarna och i handdukarna x( usch fy fan så vi typ slängde ut allt och började med att fixa vatten och körde ut radar över golven så dom jävla dog MOHAHAH :D och nu torkar syrran golven medans jag passar Elsa som smaskar i sig en glass framför nån barnkanal ^^ men som sagt VIDRIGT med myror som ska vara precis över allt. ÄCKLIGT.
Återkommer med mitt paket snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0