VARMT

Fy sjutton så varmt det varit idag, jag har knappt kunnat andats :S - började med att gå upp runt halv sju och ut till bilen och göra sig iordning för att köra iväg, (blogga ju om det från mobilen) och väl inne i stan så körde vi en stund, ganska kul och köra inne i stan när det knappt är nån ute vid den tiden :D haha så fick vägarna lite för mig själv ;)
-
Efter det så åkte vi till McD och åt frukost sen ut på vägarna igen ut mot biltema, där vi handla lite. Sen in i stan och virra en -två timmar innan vi for ut tillbaka till biltema men iställe för dit igen så åkte vi till City Gross och va där inne en timme och efter åt åkte vi hem. Och jag höll på att dö i bilen, som vi inte har AC och den här värmen tar ju fan kål på en. Jag svettades som aldrig förr fast fönster nervevade full fläkt igång och ändå kvavt och varmt. Men Väl hemma så var tanken på att åka ut på sjön en som drev en genom dagens hetta men när vi väl fått i oss maten så säger pappa att det inte blir nån båt färd :( då liksom sjönk allt. Men vi hade ju fått upp Elsas pool så satt och plaska med henne iställe :) - jag bada inte men jag satt utanför den och stänkte på henne och hon på mej.
Jag har inte ens haft datorn igång för än nu på kvällen ;) ganska bra för att vara mej.
Men nu tänker jag nog kika film och komma på hur fan jag ska klara av natten i mitt rum höll ju fan på att dö inatt, kunde inte sova :( och fast vi hade fönster öppet så hjälpte det inte, och nu har vi fläkten på fullt och ändå varmt.
Vet inte men har nog inte varit så här varmt när jag dela rum med stoffe så tror fan det är bra att han inte är här ;P han skulle fan inte klara av det, undrar om han ens gör det xD ?`Ok nej jag ska vara snäll (A)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0