Vill Ha

Det här är nåt man är bra sugen på att villja ha:
En system kamera :) som verkar vara super :) VILL HA
Sitter även och kikar på denna men har inte kommit fram till vad jag vill ha än. Eller ja om jag ska satsa på den alltså :)
Har eller sitter nu och uppdaterar min msn får se om det hjälper. För den är ju CP hela tiden så hoppas det hjälper att uppdatera den. Satt även och prata med söt <3 som kommer och träffar mig på freda :) och jobbiga är att om OM det skulle bli nåt och vi eventuellt flyttar ihop som ingen av oss vill bo kvar där vi bor, så vill ju han bo i närheten av sin familj osv och jag samma sak. Även om jag vill fly härifrån så vill jag ju ändå bo relativt nära och självklart vill ju han det med. Är väl det som är komplicerat med att båda bor på varsitt håll med mil emellan.
Men jag tänker fortsätta leta lägenhet i Uppsala- U-väsby för känner att jag vill bo nära min kusin och vara nånstans jag känner mig trygg.
Nu ska jag gå in till sängen och se om jag hittar nåt att mätta magen med och sen plugga tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0