Vill inte

Jag orkar inte, förstår inte. Vill inte.
Här ligger jag sjuk, kan knappt vara uppe och gå på grund av att jag har så förbaskat ont, och om medicinen inte hjälper så kanske jag måste läggas in :'( och så får man höra att ens ex kommer hem nästa helg med sin nya. Den som snodde han ifrån mig. Och tanken får tårarna att rinna nerför kinderna, jag är helt slut pågrund av att jag ligger och försöker kämpa emot smärtan och jag vill ha GODA nyheter inte jobbiga. Är väl därför jag är så känslosam just nu. Vet inte vart jag ska ta vägen, för Carro har ju flyttat, Cattis flyttar nu i helgen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill fly för jag orkar inte vara här och se NEJ jag vill inte.
-
Jag är så jävla patetisk som grinar över detta men vad fan liksom, jag är inte stark inte just nu och jag älskar ju för fan han men han är total förändrad och förtjänar inte mina tårar men ändå ligger jag här och grinar över tanken på att han ska komma hit med henne av alla personer. Det vi hade är i det förflutna och jag försöker gå vidare och inse saker och ting men jag blir påmind om han var eviga dag, hur ska jag då kunna gå vidare? Jag vill flytta, jag vill få jobb nånstans så jag slipper ligga här hemma och bry mig om när han kommer och om vart jag ska ta vägen. Egentligen ska inte jag behöva det för det här har varit mitt hem i över 10 år och hans i 3 ½ år. Men han va min första stora riktigta kärlek och han krossa mitt hjärta som inte har läkt än, vet inte ens hur mycket det har läkt, kan ju inte vara mycket som jag ligger här och grinar. PINSAMT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0