-...-

Här kommer bilder på det jag köpte igår :)
Nån slags body splasch som luktar coconut and lime :) . Påminner om sololja ;P
Bikini linje och armhålorna - hoppas det funkar. och Aoooo
Salt vatten spray, behöver väl inte förklara?
Ett snyggt armband hittade jag med :)
Bikini topp för 50 kr bara :)
-
Det var allt jag köpte igår plus lite presenter då :)
Min klädstil igår var eller outfit blir det juh ;P
Bilden är tagen i söndags: men detta var vad jag hade på mig igår in till stan...
Redigerad, gillade inte hur bilden va från början. men efter badet igår så böt jag om till shorts och min oversize tröja från Ellos och gick i mina högklackade i genom årsunda till affären :D haha
.
Ja så såg jag ut igår och visa ju upp vad jag inhandlade med. Bilderna från sjön i söndags kommer upp imorn iställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0