24/6

Lite bad uppdatering idag, men vad fasen har ju varit as varmt och skönt och då vill man inte sitta och häcka framför datorn :) , iställe har jag varit på promenad till farmor där vi prata lite. Och på vägen hem igen så plocka jag blommor, elsa hade mest sönder dom hon försökte plocka xD . Och det var en massa folk i lekparken med sina barn som klädde midsommar stången men jag hade ingen lust att vara social med folk man knappt känner. Så vi drog vidare hemåt.  Väl hemma så satte jag mej på altanen med min bok Gömda av Liza Marklund och drack Lemon/Lime dricka med is i. Gott ^^ och hade självklart musik på. Blev Jordin sparks i högtalarna, orkade inte blanda xD blev så insatt i boken att jag orka inte.
-
Sen avslutades kvällen med Att kika två avsnitt Grey's anatomy. Skönt. Men nu är ju frågan hur man ska sova i natt. För det är så jävla kvavt i rummet och varmt. Fy fan asså.
Blänga på nån film kanske eller nåt. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0