A feeling?

Nästan varje gång jag ska gå in på min bilddagbok, så får jag en slags isande känsla. Jag vill inte gå in på den typ. Och jag skaffade ju bdb på grund av att jag älskar att ta kort, och lägga upp dom där och det sägs ju att en bild säger mer än ord. Och på grund av att jag liksom kommit på "hemska" saker (som angår mig osv) så gör det att jag inte vill ha den kvar. Men samtidigt så har jag en del vänner där som lägger upp så fina bilder och en massa annat att jag vill ha den kvar. Men jag har börjat gå in på den mindre än förut. Förut var jag inne på den ett x antal gånger nu är det mer 1-2 gånger om dagen. Och jag lägger upp en bild om dagen eller så, och jag hatar att jag har den här känslan. Och jag hatar på ett sätt att mitt ex tillhör familjen, för det ger problem inom familjen :( och det känns som att det är mitt fel, men det är ju inte jag som ville göra slut, var otrogen och lämnade mig bara så där. Han har ju inte sårat bara mig utan även familjen. Och jag vill inte och orkar inte se han med sin nya. Som han vill ta hit så klart, och jag har sagt till dom här hemma att han är mer än välkommen hem men inte med henne. Jag vet inte jag mår illa av tanken liksom. Det var liksom min mardröm att när det tog slut och han hitta en ny och att han visar upp henne. Fy fan. Och den mardrömmen har gått i verklighet i princip, och kan nån säga till mig hur jag ska hantera detta? för jag vet fan inte. Vill ju fan hitta en ny jag med och visa han liksom. VAD fan hände med den stoffe jag håller kär? Vad hände med honom?
-
Jag gillar några av hans kompisar men vissa hatar jag. För det känns som att det var med dom han förändrades, ändrade smak bara så där, blev en helt annan person. Jag känner inte igen honom och jag undrar om ens hans familj gör det.
Det här är tungt kan jag ju meddela, jag vill flytta slippa höra allt tjat om det ena och det andra. Slippa höra allt överhuvudtaget. Flytta så man får nån ro, så man inte behöver bli påmind om saker och ting.
Jag är för fan 21 år och redo att flytta, varför ska jag bo kvar hemma och dela rum med lillsyrran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0