A list for u to know me a little better

Snodde listan från Kenza's blogg :) - tycker såna här listor är roliga när man har tråkigt.

Senaste

Låt du hörde: Liberty walk - Miley Cyrus
Film du såg: Män som hatar kvinnor
Mat du åt: Färsk potatis med sill, efter åt jordgubbar och mjölk ^^
Kram: från moster Therese <3
Puss: Sikita ;) hundpuss det ni ^^ haha
Känslan: Jag kan inte beskriva...
Resa: Minns inte.. Ramsvik? för förra sommarn
Glädje: Inte kännt på ett tag
Dröm: bli lycklig igen
Person du träffa: Kusin carro
Person du prata i telefon med: Pappa
Person du fick sms av: M
Gången du åt på 7-eleven korv: tror inte jag ens gjort det....
Gången du var utomhus: Igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När hela åt, det var bra länge sen :(
Saken du köpte: Bikini bh, salt vatten spray, body splasch, armband, cider och godis
Allmänt

Ska bli skoj: Att träffa Johanna på freda :)
Ska inte bli skoj: åka hem
Sparar till: körkort
Pålägg som gäller: skinka eller ost
Önskar jag var bättre på: en massa
Dagens dryck: the (många säger/skriver ju så där men jag skriver egentligen TE inte the)
Vad saknar du: Den och den och den.... DET
Tre band/artister: -Just nu- MEST, Tokio Hotel och Miley
Vad har du gjort idag: Slöat som satan, kikat film med moster och syster
Brukar du svära mycket: nej nje
Hur tidigit stiger du upp: Beror på, men vanligt fall runt nio, tio
På helgerna: The same there
Vad ska du göra ikväll: Vet inte säkert kika film med släkten här
Hur många timmar sover du per natt: vet inte
Vem är snyggast i världen: Du
Vad är det för veckodag: Wendsday
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag hade tagit studenten och du. <3
Favo plagg i garderoben just nu: Min nya klänning så het ;)
Längd: För kort
Vikt: Normal
Byter gärna garderob med: Jag vet inte, nån med snygga coola kläder ;P
Byxa eller kjol: Det där beror på, kan inte säga exakt.
Senast utlästa bok: Gömda
Mitt rum kan beskrivas som: KAOS
Mig själv med tre ord: Glad, lugn och lat :)
Jag tränar: Inget , vilket jag ska ändra på
Jag ville bli när jag var liten: Ville ju bli det ena och det andra, men artist (fast jag inte ens vågar sjunga inför NÅGON xD


That is the dress Im talking about - (är inge vidare på engelska jag inte ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0