Åh!

Lite pinsamt så där, väldigt pinsamt FÖR pinsamt. Hur kommer man ur det på ett snyggt sätt? Utan att såra liksom.
Jag måste bli mer ärlig och säga ifrån/till nu, börjar ju fan bli för pinsamt nu.
-
Can't tell what the problem is yet......

-
Har som sagt idag bara varit på cykel tur till skärplinge, där vi köpte saker åt pappa, köpte dricka och hämta ut paket med kurs böcker till mej och sen cykla vi till hjälmunge. Men under valnäs skogen så speeda syrran på för hon var lite jäktad men jag tog det lilla lugna jag ^^ och kom tjugo min efter henne. Hon bjöd på en smoothie och glass innan jag for iväg hemåt. Väl hemma så han jag knappt sätta mig ner innan jag skulle iväg igen med bussen. Och efter jag hämta elsa så tog vi oss en varsin isglass som elsa sen snodde min :@ haha och sen kom farmor förbi som handla så fick skjuts hem :), började förbereda maten då dom ringde från Hemköp i Tierp och fråga om jag fortfarande var intresserad av sommarjobb (SJÄLVKLART liksom) så bokade in möte imorn men jag kände att det skulle bli så konstigt med tider så vi tog det idag iställe :) fick skjuts av farmor in. Får besked imorn så jag håller tummarna, men ska inte hoppas på för mycket.
Har iaf ätit nu och ska packa väskan, för imorn drar vi till årsunda till på freda :)
Fan klockan är redan snart halv nio :O shit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0