Årsunda

Blir att dra iväg till Årsunda i veckan :) mysa med släkten. Roliga är bara att jag och syrran planerar att åka in till stan tidigt som jag ändå ska lämna lill pyret Elsa på dagis sju på morgon (valt det själv, bara för att kunna komma hem med buss igen) och då tar vi sju bussen in till Gävle, så runt åtta är vi där. Vi tänkte då att vi käkar frukost i stan och sedan väntar till butiker öppnar och då rusa runt i dom. Och våran kära moster som är på Sverige besök ska komma och hämta oss :) och våra kusin Carro ska åka med.
-
Jag har planer på att sola vid stranden en del ;) och läsa min bok som jag börja på idag ASYL, precis läst färdigt Gömda och börja direkt med andra boken. Hihi ^^
Nej nu ska jag sova. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0