Because of

Bara för att jag har rummet för mej själv till på lördag så tänker jag göra nåt jag inte gjort länge, nämligen sova i bara trosor :) , sist var väl när ja sov med stoffe? Om jag inte minns fel. Jag är nämligen blyg av mig inför andra även min syster, den enda jag inte va blyg naken inför va stoffe. Jag vet att det kanske låter stört men så är det. Så medans man kan så ska man väl passa på? :)
-
Precis hjälpt styvsyrran med engelska :) skrev en hel del själv, hon gjorde inte mycket det latmaran. Men men hon ska ändå gör den tuffa biten imorrn, nämligen framföra det muntligt ^^ haha.
Nej serie och glas med jucie och lite onyttigheter, just ja, värktabletter för ryggen med så man kan sova.
Natti
.
Somna med ett leende på läpparna kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0