Dåligt, mycket dåligt

Jag blev nyss väckt av Elsa, jag som sov någorlunda bra. Ajja, märkte att jag behövde gå på toa så tvinga mig själv att gå upp. Inte det lättaste som ryggen är som stelast när jag ska gå upp ur sängen. Så ska käka lite frukost nu sen röra på mig, så jag inte blir stel som en pinne.
-
Och tydligen så räcker det inte med värk i rygg utan det ska vara solbränna på huden som ska strama och klia. Fast jag smörjde in mig med solskydd så brände jag mig :( Som tur är så går det inte riktigt ut över axlarna, där jag hatar att bränna mig för då kan man nästan inte ha ett skit på sig. Men ska smörja in mej nu medans jag kikar Bones tror jag och sen klä på mig och gå ut :) ska skydda den sida jag bränt mej men sola den sida jag är vit på iaf ;)
-
Drömde om Stoffe inatt, en mysko dröm, för det var kombinerat - vi var hemma här, i mitt/vårt gammla hus i karlholm, lite av huset här i fagerviken och hemma hos mormor :S . Och jag vet inte riktigt om vi var ihop eller om vi bara var med varann.
Jag orkar inte förklara drömmen för den va helt klart mysko. Jag har antingen konstiga drömmar med han eller normala drömmar, föredrar helt klart dom normala för dom fattar man ju ;)
Gammal bild från i vintras
Från i vintras i Uppsala
Vet inte hur gammal bilden är men 2 år nåt
Här har vi bilden jag leta efter igår, den toppen hade jag på mej igår. Oh blir ju lite smått deppig när man kollar igenom vissa bilder när man tänker på vad man gjorde vid dom tillfällen man tog bilderna. Saknar dom stunderna.
-
Så nu har jag lagt upp lite bilder iaf :) På mig, några gamla, några mitti mellan och lite nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0