Damn

FAN! Min strömsladd till externa hårddisken (min gamla) funkar inte :( jag råkade dra ur den imorse när jag vakna till av att nåt rasat ner på golvet och jag kände att den var varm så skulle flytta på den och då åkte ena delen ur och jag tänkte att det gör väl inte så mycket. Aa nu så funkar den inte :( ska be pappa kolla på den. Annars får jag väl försöka köpa en ny :/ inte kul.
Ska kanske cykla till skärplinge men på ett sätt vet jag inte om jag klarar av det riktigt. ...
Jaja leta fram headset och byta byxor så är jag färdig isåfall :)
Bild från i april
Oxå från april
Även denna är ifrån April. samma som dom innan. Alla bilderna är tagna från samma dag :)
Hittade dom nyss på datorn.Nu är ju allt  grönt och sommrigt över allt på bilderna är det fortfarande kallt, snö och lerigt överallt.
-
Nej om man ska ta sig ut kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0