Fattar inte

Jag har precis kommit hem efter ha lämnat elsa på dagis, tog bara en timme med att åka och lämna och tillbaka :)
Men idag så skulle hon upp i famnen och var gnällig, men lyckades få henne att gå iaf, som jag inte kan bära henne just nu. Men märkte att när jag skulle öppna grinden vid dagis så gjorde det ont i ryggen :S smärtan av att bara lyfta på den sega/tröga spärren. Och jag är ju dum med, när jag skulle gå av bussen så blev det ett litet "hopp" och det känns ju i ryggen men jag tänkte inte på det. Och jag har skit ont i mitten av ryggen (längs ryggraden) och i höger sida vid revbenen, lite på vänster med. Och det vägrar gå över.
-
Sover ju inge vidare heller liksom... :( undrar fan om det är nåt mer än bara en smäll?!
Nu ska jag äta frukost och sen fixa håret lite, sen bär det av mot Tierp. Ska köpa lite saker åt pappa, sen får jag se om jag gör något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0