FresH

ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååh :) jag kan äntligen skymta soffan ;)
Har plockat av den, sorterat kläder vad som ska tvättas och inte, har även börjat kasta sopor.
Har tänkt på det, när jag dela rum med stoffe, så var det att vi alltid städa var för sig. Alltså en städa rummet och den andra fick dunsta ;) ne men vi städa nästan aldrig tillsammans. Som han dunka på extra mycket med musik och ville göra själv, eller som vi körde om han möblera så fick jag städa efteråt. Han körde ju med att "köra allt in under möblerna" eller " lägga allt i en hög och dölja med en filt" xD det är Stoffe det :) men jag tyckte inte riktigt om det så jag brukade städa upp efter han och det blev så jäkla skönt efter det för det var rent under sängen, under soffan och det var FRESH :D men som rummet ser ut nu sen jag börja dela med syrran så kan man uttrycka det med "BOMBNEDSLAG"!!!!! Och ingen av oss har orkat ta tag i det, och nu har det varit att vi inte hittar ett skit av det vi behöver osv, och när man letat så har det varit att man vänder upp och ner på dom högar vi har och det blir värre i rummet.
-
Men nu vädrar jag och städar, skiter i om ryggen tar illa vid sig just nu, får ta en ipren eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0