From my shopping day

Här kommer bilderna på vad jag köpt och prövat :) (Inne på New Yorker)
'
Gillade den här jätte mycket (prövade en i lila med, gilla den mer) men köpte den inte. Får kanske bli nån gång senare om den finns kvar.
En Topp jag köpte :) 149:- tror jag .
Prövade en klänning Alex tyckte att jag skulle passa i, men bara det att den kosta nästan 300:- och den kändes inte direkt rätt.
Prövade denna som även hade kedja i bak. Men den blev det inte fast den satt skönt.
SÅ här gick jag klädd idag, och ser jag GRAVID ut eller?
Neeej inte direkt va. Fy fan är så jäkla irriterad på att han ens kläckte ur sig den frågan.
Hade även min svarta korta jacka från gina på.
-
Imorrn blir det Tierp hela dagen. Yaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0