FUCK YOU

Jag börjar fan fundera på en sak, stoffe vill tydligen ta hit någon och det uppskattas INTE av mig. För än så länge är det för tidigt för mej, jag har starka känslor för han ännu och tanken på att se han med en ny krossar mitt hjärta på nytt. Känns lite som att han vill ta med och visa upp eller nåt. Eller är han rädd att om han kommer själv, träffar mig och det blir som förut?
-
För förut när jag kom hem igen så va han ju fortfarande tsm med den han blev tsm då, och han kände då att han ville umgås med mej och sen sluta det med att han ville gå tillbaka till mig. Jag tog ju tillbaka han för jag var så förbaskat kär i han. Och nu undrar jag, han vill komma hem men vill inte komma själv. Är det för han är rädd att han vill gå tillbaka till mig? Det är nåt mellan oss, efter vi vart ifrån varann, träffas så slår det gnistror och vi liksom flörtar med varann utan att riktigt veta om det . Och det är ju just det som jag faller för. Jag önskar nästan att jag kan glömma han och gå vidare men jag har väldigt svårt att göra det. Vill fan ha jobb, pengar så jag kan flytta. Slippa bo här, slippa höra allt om han och hitta nån ny.
-
Nu måste jag muntra upp mitt humör IGEN  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0