Give me money

Oh jag vill vinna ett par mille så man kan köpa det man vill just nu. Så man slipper det här med lån, för just nu ser det osäkert ut med det vi kollat runt på. FAN.
Och sen är jag så jäkla trött så det finns inte, men kan ju heller inte sova för även om jag sover någon timme så kommer jag vara dötrött.
-
Hittade en sak nyss eller nåt som jag tycker är skit snyggt synd att det är en tusen lapp på att skaffa dom :(
Snygga va? :) vill ha men tusen spänn och sen ska det väl vara fraktkostnad och skit.
Är en del skor jag verkligen vill ha men har inte råd eller för tillfälle någon plats för skor ;) har ju redan fullt med skor. Hihi ^^ skogalning that's me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0