Godmorgon Söndag

Vakna för en stund sen, var skit kissnödig och när jag kom ner så var ju toan upptagen självklart liksom. Och den skulle vara det ett tag så jag tog på mig skorna och gick till en plats på gården jag vet att jag kan utföra mina behov utan att nån ser. Snacka om skönt att lätta på trycket ;)
-
Har gjort iordning frukost nu och kika på nåt. Och tänkte på det, ibland önskar man att man var kille eller hade en till fungerande toalett, hatar att vara kissnödig och behöva springa ut för att kissa ute som vi inte har någon bra "gömställe" på gården. Har bara kissat ute på gården 2 gånger nu :) - men ja om man ändå var kille dom tillfällena ;)
-
Kom också på att jag måste beställa kursböcker :( så fort som möjligt för imorrn börjar kursen men jag visste inte vilka böcker jag skulle beställa på grund av att det stod inte i papprena jag fick hem utan det stod där jag registrera mej och det kunde man inte för en nu veckan innan. Lite dåligt men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0