Good night

Nu säger jag god natt, har varit lite dålig på uppdatering nu senaste dagarna. Men har ju iallafall lagt in bilder :) så nåt bra iallafall.
Precis avklarat säsong 1 av Grey's med alex. Va liksom fullsatt i vardagsrummet så vi bänka oss i min säng framför datorn iställe, funkar det med :) - tur att min dator är lagom stor för det ^^ älska min dator <3
-
Nej ska upp tidigt imorrn, in på möte på arbetsförmedlingen så ska väl hoppa i säng nu. Hatar att det gör förbannat ont i höger sida vid revbenen :( gör ont när jag andas in djupt och släpper ut luften. Men är bättre i höften iallafall :) men ryggen värker av och till. Roliga är väl att mitt nack/axel ont är tillbaka iställe :(
Jaja gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0