Hemkommen från sjön

Jag funderar allvarligt på om inte jag ska ta och ha med laptopen när man åker nånstans. För det är när jag åker iväg nånstans som tankarna far igång och jag vill skriva ner dom, typ som här på bloggen.
Var ju nyss ute på sjön, varit sen ett-två tiden. Rätt skönt blev en massa solande för mig och läste ut min bok Gömda :) så spännande, och började läsa på fortsättningen i andra boken ASYL :D.
Blev lite grillning av korv där ute på ön, och jag tog lite bilder som jag lägger upp lite senare. Orkar inte skriva mer nu
som jag har fått rejällt ont i nacke/axel igen :( fy fan vad det smärtar där nu.
SÅ jag ska nog lägga mej bekvämt och ta en tablett.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0