Here It Comes

Nu kommer bild på min nya snygga väska :) inte den bästa bild dock men något iaf :)
:D ganska mig nu liksom, eller var väl lite innan med men under den tid jag blev tillsammans med stoffe så började jag ju klä mig mer "rosa" om vi ska uttrycka det så ;) alltså mer ljusare och lite gulligare stil men jag har ju ändå haft den här lite coola snygga "sexiga" stilen ändå. Äh skit samma :) väskan är iaf snyyyyyyyygg ;)
iiiih snyggg :D
Blev kär i den så fort jag såg den på hyllan :)
<3
den är lagom stor, liksom då behöver det inte bli som när jag har min rosa väska, "kan inte jag få lägga ner det här i din väska" Liksom inte vad jag alltid gillar och med denna så kanske det inte behövs ;) och en lagom väska helt enkelt :D
min fina blomma vill tydligen inte leva längre :(
Nej nu ska jag slappa, orkar fan inte tänka mer idag, är för trött och seg efter en dag i Tierp med kvav luft USCH!
Har tagit huvudvärkstabletter och ska nu kika 2½ men tänkte jag :)
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0