It's complicated

Ja jag kikade på filmen It's Complicated igår kväll/inatt men kikade aldrig färdig så kollade färdigt nu för nån timme sen medans jag åt frukost. Fasen vilken rolig film :)
Sevärd alltså ;)
Så här såg jag ut i torsdags på skolavslutningen.
Min fina cykel :D som jag fick från Partylite :) ljusen också som doftar helt underbart ^^
^^
Här ett till från Partylite som jag tror jag fått i present :)
Ett till ljus (votivljus) havsbris tror jag från Partylite
Rosor
En av mina glas jag köpt för att ha ljus i. här har jag teljus från partylite
blommor
moi
Min outfit
Syrran fick present
Alex försökte öppna sin...
Hon fick upp det, i var det Johnny depp filmer. Alex är helt galen i han..
Avslutande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0