Käk mitt i natten?

Ja typ, jag blir alltid hungrig och sugen på nåt om kvällarna/nätterna. Så slutar ju med att man måste hitta nåt som stoppar min kurrande mage. Usch hatar att vara små hungrig dom här tiderna, för det är just det som får min mage att svälla åt alla håll :( - för det är just runt magen och midjan jag har all hull som jag vill ha BORT!
Heller inte kul när andra påpekar att man fått sig en kula. För det betyder ju att det syns. Jag hatar det som mest när jag har åtsittande kläder, för jag känner mej bara tjock fast jag borde känna mig snygg.
Det var ju såna tillfällen som en söting sa tvärtemot och sa att jag var snygg oavsett. Nu har jag inte det stödet :( så då måste jag kämpa emot tankarna själv. Fyfan hatar det.
-
Men men nyss vräkt i mig en varm macka och en mugg med juice. Så nu hoppas jag min mage kan hålla sig till imorrn. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0