KAN INTE KOMMA PÅ NÅN VETTIG......

Nåt....
Nu har jag laddat in bilder, redigerat nån och ska nu lägga upp en del här :) Blir väl roligt?
Vad jag hade på mig först men så blev det kallt så gick och böt om...
Som blev så här ett tag, men så blev det varmt igen så då åkte shortsen på igen.
En redigerad bild ;) , jag låna syrrans brillz
Tog en tur ner till hamnen, så tog jag lite bilder på vägen :) , här fina sjöbodarna <3
Tog liten fin bild på blommbuskarna neranför våran ena utfart och inmot grannarnas tomt :)
Redigerat :)
Gjorde en iskaffe, mjölk, kaffepulver och is blandat i en mixer GOTT :D
Uppsatt hår och solbränd en aning...
BRÄND, se vad snyggt till och med ;)
MMM så fint. Är totalt insmörjd nu så hoppas det blir brunt och fint som förra gången jag brände mej rejällt där.
-
jag lägger upp mer bilder senare, annars blir det en lista med bilder här ;)
och märkte att jag la bilderna lite knasigt. MITT FEL !!!
ska försöka lägga dom andra i bättre ordning.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0