Körning

Har kört lite idag :) Gick bra, men solen bländade mej en del så på vissa ställen våga jag inte köra så fort som jag inte såg nåt, och var lite för snabb eller bromsade inte in tillräckligt på två ställen så ena blev det tvärnita typ och nästa var att jag skulle svänga och hade inte bromsat tillräckligt så det blev ju riktigt fart igenom ;) ooops.
Men har blivit stel och kan knappt röra mig nu efter körningen, jag va ju inte smart och stanna och klev ur och sträckte på mej... Men nu vet jag till nästa gång :)
-
Har inte så mycket och skriva idag egentligen, har inte gjort nåt speciellt heller. Men ska ta mig in till skärplinge imorrn hade jag tänkt. Ska hämta ut paket och köpa nytt busskort.
Nu kikar jag Top Model :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0