Lagat annorlunda mat...

Idag så slog jag ihop nåt bara. För jag skulle laga mat och jag visste inte vad jag skulle göra så slängde ihop nåt och sen in i ugnen :D , gott blev det men dock lite vattnig :( men men.
Soppa ;)
Idag har det varit fint väder ett tag sen kom moln och regn? Har suttit inne halva dagen, lite vid tvn och sedan lagat mat då. Kikat film på tvn med, men kolla inte färdigt som jag har filmen själv och sett den några gånger. Och jag fick ont i ryggen och i revbenen av att lyfta någon kastrull och laga mat. Jag gjorde inget betungande egentligen men bara det lilla gjorde att smärta och värk kom tillbaka :( . Så nu ska jag lägga mig och kika på How i met your mother säsong 2 :D
krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0