Lånar

Tio första
- Första bästa kompis: (som jag minns) Helen
- Första bil: -
- Första kärlek: (riktiga så är det) Kristoffer 
- Första husdjur: katt
- Första semester: minns inte
- Första jobb: coop konsum (sommarjobb)
- Första köpta skiva: men gud det minns jag inte men chansar på britney skiva
- Första piercing: öronen
- Första konsert: Per gessle tror jag :S

Nio sista
- Sista alkoholdrycken: smultron/kiwi cider ^^ 
- Sista bilfärden: igår kväll
- Sista filmen du såg: Prinsessan och grodan
- Sista mottagna telefonsamtal: Linnea S
- Sista bubbelbadet: evigheter sen
- Sista spelade CD: jag spelar inte cd skivor längre.. 
- Sista kyss: över två månader sen :( 
- Sista gången du grät: förra veckan när jag gjorde illa ryggen
- Sista måltiden: igårkväll, makkisar och falukorv

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar: nix pix
- Blivit arresterad: är inte så olaglig
- Blivit kär vid första ögonkastet: nästan ;)
- Varit på tv: hm... nej
- Fått ditt hjärta krossat: tyvärr :(
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: varför skulle jag det?
- Haft ett one night stand: not yet ;)
- Busringt till någon: typ 8-)

Sju saker du har på dig
- 1. trosor.
- 2. strumpa.
- 3. bh.
- 4. hood tröja
- 5. byxor.
- 6. strumpa nr2.
- 7. glasögon

sex saker du har gjort i dag
- 1. vaknat
- 2. kollat mailen
- 3. gjort frukost
- 4. ätit frukosten
- 5. kollat på vänner
- 6. klätt på mig

Fem favoritsaker
- 1. mobil
- 2. datorn
- 3. min säng
- 4. min nya schnygga väska ;)
- 5. kläderna.



Tre val
- Tacos eller pizza: Tacos :) 
- Öl eller vin: jag gillar inte öl men druckit nån gång men helst vitt vin HATAR rött vin så jädra äckligt
- Idol eller Let´s Dance: idol tror jag, knappt kollat på let's dance

Två saker att göra innan du dör
- 1. skaffa körkort ;) 
- 2. resa till olika länder..

En sak du ångrar 
- 1. fan jag ångrar ju en hel del juh, men att jag skolka för mycket och det ledde till att jag inte skötte skolan så särskilt bra. Alltså att jag halvsumpa skolan bara för jag inte orka, kunde fått bättre betyg om jag skärpt mig och inte skolkat.
Har ju löshår i här, snart så ska jag kanske ha det i igen :)
Fattar inte när jag tänker tillbaka på tiderna jag tog vissa kort, hur jag mådde då osv så var jag nästintill lycklig då och fan vad jag saknar att ha stoffe som pojkvän. Han gjorde ju mig glad, jag kände mej behövd och älskad och det gör jag inte nu. Han har gjort en dum grej som krossat mitt hjärta och nu vet jag inte vad jag vill längre är så jäkla osäker på allt skit att jag inte orkar riktigt. Och så fort hans namn kommer på tal så är det som jag fryser till is och inte kan andas :( och jag vill bara fly för jag vill ju inte höra men blir ju ändå tvingad till det. Och om vi kommer igång med det vi pratat om så kommer jag förmodligen kanske bli en aning gladare och ha en chans till att halvt flytta hemifrån.
återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0