Lite blaha...

En söt liten neccesär :) men inget jag kommer köpa skulle jag tro, men den var bra söt ^^

Jag är väldigt osäker på om jag ska skaffa en Jumpsuit, för jag vet inte om jag passar i det och om det ens är snyggt. Jag tycker den är snygg på vissa men inte alla. Vad tycker ni?
Är det nåt att att satsa på?
-

Bara för att... 
Jag funderar lite på min stil. Jag har lite av rock'n roll chic stil och en mer "vardaglig" chic stil och det funkar ju :) men jag föredrar nästan den förstnämnda lite mer.
Och sen har vi ju det här med mitt hår, jag vet inte om jag skulle våga göra det jag funderar lite smått på, vill göra det men jag är för besatt av mitt hår, mitt hår är liksom MITT allt ändå, jag skulle inte klara mig utan det. Och jag tog ju steget i vintras och klippte av det bra mycket men det var på grund av att det var så jäkla slitet och nu börjar det bli nästan lika långt som det var innan jag klippte av det och tanken på att klippa kortare lite här och där är skrämmande, även om jag tycker det är skit snyggt på vissa och jag skulle vilja göra nåt lite "annorlunda" med mitt hår så vet jag inte om jag vågar.
-
Ska jag fråga om tips & råd av en frisör? 
Usch för att vara osäker. Kan leta upp lite bilder på frisyrer som visar lite hur jag vill ha eller typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0